Cumhurbaşkanı Erdoğan, bugün Beştepe’de yaptığı konuşmada trafiği tehlikeye atanlara yönelik tedbirlerin güçlendirileceğini duyurdu. Bu tedbirlerden biri de trafiğe saldırmak için araçlarını terk eden sürücülerin ehliyetlerine el konulması olacak.
Yeni düzenleme geliyor! Saldırı için aracı terk eden kişinin ehliyetine el konulacak




